Νέα & Ειδήσεις

ΑΛΛΑΖΩ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Τρόπος παιχνιδιού ανά ημέρα:

Σενάριο: μαμά & παιδί ( το ίδιο μπορεί να γίνει με εκπαιδευτικό και μαθητή) 

1η ημέρα

Η μαμά και το παιδί ζωγραφίζουν παρέα το αγαπημένο παραμύθι της μαμάς. Διαφορετικές εικόνες και ζωγραφιές ο καθένας. 

2η ημέρα

Η μαμά τροποποιεί τους ήρωες του παραμυθιού (π.χ. αντί για παπουτσωμένο γάτο, τώρα θα έχουμε σκύλο!), το υπόλοιπο παραμύθι παραμένει ίδιο.

3η ημέρα

Αφήνουμε το παιδί μας να αλλάξει εκείνος τώρα τους ήρωες και να αφηγηθεί την ιστορία του.

4η ημέρα

Θα αλλάξει το παραμύθι η μαμά και θα έχει και η ίδια κάποιον ρόλο μέσα σε αυτό. 

5η ημέρα

Παίζουμε από την αρχή το παιχνίδι αλλά στη θέση της μαμάς είναι το παιδί... η 4η αντίστοιχη ημέρα το παιδί μας θα πρέπει να αφηγηθεί μια ιστορία που και ο ίδιος βρίσκεται μέσα σε αυτή. 

 

Στόχος:

Το παραμύθι βοηθά στη διαχείριση της διάσπασης προσοχής, της οργάνωσης και στον εμπλουτισμό της φαντασίας. 

Διαβάστε περισσότερα...

Ενσυναίσθηση & Κατανόηση συναισθήματος: Ζωγραφίζω ό,τι νιώθω

Καθώς, μεγαλώνουν τα παιδιά, αυξάνεται η ικανότητα τους να αντιλαμβάνονται γιατί οι άνθρωποι αισθάνονται χαρούμενοι, λυπημένοι, φοβισμένοι κ.ά. ωστόσο στην προσχολική ηλικία φαίνεται ότι δυσκολεύονται να αντιληφθούν ότι οι άνθρωποι μπορεί να έχουν, ταυτόχρονα, διάφορα συναισθήματα (Hyson, 1994). Επίσης, παρά το γεγονός ότι τα μικρά παιδιά μπορούν να κατανοήσουν συναισθήματα που βασίζονται σε επιθυμίες, δυσκολεύονται να καταλάβουν συναισθήματα, όπως η έκπληξη, που στηρίζονται σε «πιστεύω». Τα περισσότερα παιδιά δεν κατανοοούν την έκπληξη μέχρι την ηλικία των 5 ετών περίπου (Hadwin & Perner, 1991).

Η επίδραση των μέσων μαζικής ενημέρωσης, και ιδίως της τηλεόρασης, είναι προφανής στις απαντήσεις των παιδιών σχετικά με τα συναισθήματα (Εσμεράλντα, Πάουερ Ρέηντζερς κ.ά.), όπως είναι και η επιρροή της τεχνολογίας (ρολόι με κομπιούτερ, κούκλα που μιλάει κ.ά.). Επίσης, προφανής είναι και η επίδραση της καταναλωτικής κοινωνίας στην οποία ζουν και μεγαλώνουν αυτά τα νήπια, καθώς πολλές απαντήσεις τους σε σχετικές έρευνες σχετίζονται με την απόκτηση ή τη στέρηση 46 υλικών αγαθών. Σ' αυτό το σημείο θα πρέπει να αναφέρουμε και τα στερεότυπα γύρω από τα φύλα, που διακρίνονται σε αποτελέσματα ερευνών των νηπίων σχετικά με το παιχνίδι (κορίτσια -ενασχόληση με κούκλες, αγόρια -αυτοκίνητα και μηχανές).

Ας δούμε μαζί ένα δημιουργικό τρόπο ώστε να βοηθήσουμε το παιδί μας να εκφράσει τα συναισθήματά του:

Ζωγραφίζω ό,τι νιώθω

Τρόπος παιχνιδιού:

1η ημέρα

Η μαμά είναι χαρούμενη (έντονα) και ζωγραφίζει σε ένα χαρτί μια φατσούλα που χαμογελά - όρθια και γρήγορα. Στη συνέχεια, καλεί το παιδί της να κάνει το ίδιο ως γελαστός και δημιουργικός ζωγράφος.

Του αφήνει ένα χαρτί στο τραπεζάκι και τον παρακινεί να ζωγραφίσει το ομορφότερο χαμόγελό του. Τέλος, ζωγραφίζουν μαζί πολλές χαρούμερες φατσούλες, στολίζοντας το δωμάτιο. 

2η ημέρα

Η μαμά είναι λυπημένη και τριγυρνά στο δωμάτιο ζωγραφίζοντας βιαστικά μια φατσούλα που κλαίει. Με τον ίδιο τρόπο που δουλέψαμε την 1η ημέρα, συνεχίζουμε και την 2η, καλούμε το παιδί μας να ζωγραφίσει φατσούλες που ειναι θλιμμένες. 

3η ημέρα ++ 

Τις επόμενες ημέρες ζωγραφίζει ο ένας το συναίσθημα το άλλου, όποιο κι αν είναι αυτό: χαρά, θυμός, φόβος, αδιαφορία.. 

Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε;

Εάν βλέπουμε ότι το παιδί μας περνά ευχάριστα και συνεργάζεται, μπορούμε να συζητήσουμε ποιοι είναι οι λόγοι που νιώθουμε το κάθε συναίσθημα -στην πρώτη φάση.

Σε δεύτερη φάση και αφού κατανοήσει το κάθε συναίσθημα (3η ημέρα++), θα μπορούσαμε μέσω παραδειγμάτων (περίπτωση μελέτης) να συζητήσουμε πιθανά σενάρια αντιμετώπισης του κάθε συναισθήματος (κυρίως αυτό το κάνουμε στα αρνητικά συναισθήματα).

Καλή διασκέδαση!

Διαβάστε περισσότερα...

09-04-2020 Αναπροσαρμογή εξεταστέας ύλης πανελλαδικών εξετάσεων 2020

09-04-2020 Αναπροσαρμογή εξεταστέας ύλης πανελλαδικών εξετάσεων 2

 

Λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και με δεδομένη την γενική αναστολή λειτουργίας των σχολείων από την 11η Μαρτίου 2020, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων προχωρά στον επανακαθορισμό της εξεταστέας ύλης για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, με αναλογική μείωση σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα στην Γ' τάξη του  συνόλου των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων της χώρας, σύμφωνα με την πρόοδο που είχε πραγματοποιηθεί στη διδασκαλία της ύλης, μέχρι την ημερομηνία που ανεστάλη καθολικά η λειτουργία των σχολείων. Επισυνάπτονται οι σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις. 

 Παράλληλα, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων διαψεύδει πληροφορίες και δημοσιεύματα που αναφέρονται σε πιθανές ημερομηνίες διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων και διαβεβαιώνει προς πάσα κατεύθυνση ότι καμία σχετική απόφαση δεν έχει ληφθεί αναφορικά με αυτό το ζήτημα, εν αναμονή των σχετικών εισηγήσεων των ειδικών.

 Από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης του κορωνοϊού, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, καθορίζοντας από κοινού τα επόμενα βήματα για την διαχείριση της κρίσης που έχει προκύψει με αφορμή την πανδημία του Covid-19 και τις συνέπειές της στη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών της χώρας.   

 Η Υπουργική Απόφαση για τα ΓΕΛ σε μορφή pdf 

 Η Υπουργική Απόφαση για τα ΕΠΑΛ σε μορφή pdf

 

Διαβάστε περισσότερα...

ΔΕΠ-Υ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η ΔΕΠ-Υ δεν είναι αρρώστια, αντιθέτως το παιδί είναι πανέξυπνο, έχοντας διαφορετικές ανάγκες καθώς μεγαλώνει. Η ΔΕΠ-Υ επηρεάζει τη νευροβιολογία εγκεφάλου από τη στιγμή της γέννησης του και συνήθως σ' όλην του τη ζωή. Αυτό που έχει ανάγκη ένα παιδί με ΔΕΠ- Υ είναι περισσότερη αγάπη, φροντίδα, ενασχόληση, δημιουργία. Πρόκειται για διαταραχή ελλειμματικής προσοχής ή/και υπερκινητικότητα.

Σ' αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε έναν τρόπο, μέσω του παιχνιδιού, ώστε να αντιμετωπίσουμε τη διάσπαση προσοχής και την παρορμητικότητα.  

Είναι πολύ σημαντικό να επιβραβεύουμε το παιδί για όσα καταφέρνει. Το παιχνίδι βοηθά στη στοχευμένη παρέμβαση, την οργάνωση, τη συνεργασία, τη συναισθηματική ωριμότητα του παιδιού και την κοινωνικοποίηση του αλλά κυρίως μας φέρνει πιο κοντά. 

 

ΤΕΧΝΙΚΗ:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ-ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

ΤΡΟΠΟΣ

Μέρα 1η 

Εμείς μαζί με το παιδί ξαναθυμόμαστε σκηνές κάποιας δραστηριότητας, αναφέροντας πρόσωπα, στιγμές(χαρούμενες ή τρομακτικές), αντικείμενα, χώρο. 

Μέρα 2η

Αφήνουμε το παιδί να περιγράψει μια στιγμή της ημέρας του (π.χ. το πρωί στο σχολείο) ή της προηγούμενης ημέρας.

Μέρα 3η + 4η +5η

Ζητάμε ανά ημέρα να μας περιγράψει το παίδι κάτι χαρούμενο, κάτι δυσάρεστο και κάτι ενθουσιώδες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το παιδί εκπαιδεύεται στην παράλληλη μνήμη πολλών γεγονότων με την προϋπόθεση ότι θα ξέρουμε τα γεγονότα που μας αφηγείται ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε την εγκυρότητα των λεγομένων του.

 

Το παιχνίδι απευθύνεται σε παιδιά 4 ετών και άνω. 

 

Εάν σε ενδιαφέρει να βρεις κι άλλες τεχνικές - παιχνίδια δες αυτό το βιβλίο 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σέβη Δριμαροπούλου 

Φιλόλογος

Διαβάστε περισσότερα...

10η Διημερίδα "Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη"

Αναλυτικό Πρόγραμμα  Ομιλητές Σαββάτου  Keynote Speakers

Aφίσα    Χάρτης πρόσβασης στο σχολείο  

ΦΟΡΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Στις 16 και 17 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου διοργανώνουν, τη 10η κατά σειρά διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη». Η διημερίδα πραγματοποιείται στις κτιριακές εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων, Ελευθερίου Βενιζέλου 112-114 στο Περιστέρι, και αντικείμενό της αποτελεί η εισαγωγή, χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Φέτος, η 10η επέτειος της διημερίδας, η οποία για μία ακόμη χρονιά διοργανώνεται ως Microsoft Showcase School Event, συνδυάζεται χρονικά με την 70η επέτειο από την ίδρυση του Σχολείου μας.Στην μακρά αυτή πορεία, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου αναγνωρίζονται πάντοτε ως ένα πολύ καινοτόμο και πρωτοποριακό ίδρυμα και χαρακτηρίζονται από τη εκτεταμένη χρήση υπερσύγχρονων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, όλα αυτά τα χρόνια, το σχολείο υιοθετεί μια ανοιχτή στάση, μια προθυμία να μοιράζεται με την εκπαιδευτική κοινότητα και με όλους τους τοπικούς εκπαιδευτικούς παράγοντες την πρόοδο που σημειώνει σε όλους τους τομείς των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχει, επηρεάζοντας κατά αυτόν τον τρόπο θετικά την τοπική κοινωνία στην οποία απευθύνεται.

Ειδικότερα στη φετινή διοργάνωση, σχεδιάζουμε 2 σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση του επιστημονικού προγράμματος:

• Τη διεξαγωγή περισσότερων κεντρικών ομιλιών με την παρουσία keynote speakers από την Ελλάδα και το εξωτερικό για μία σειρά θεμάτων που σχετίζονται με την αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
• Τη διεξαγωγή τριπλάσιου αριθμού Ηands-on Workshops, στη βάση του μοντέλου 1:1 devices.

Που απευθύνεται: Η διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης & Κολεγίων καθώς και σε όλους όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με το χώρο της εκπαίδευσης.

Στόχοι διημερίδας:

• Να δοθεί βήμα σε αξιόλογους εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές που προέρχονται είτε από το δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου να παρουσιάσουν μέρος της δουλειάς τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους με επιδιωκόμενο αποτέλεσμα τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
• Να δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες που θα παρακολουθήσουν τις εργασίες της διημερίδας να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που τους παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών, να ανταλλάξουν ιδέες και πρακτικές αξιοποίησης των σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και να ενσωματώσουν δημιουργικά τις τεχνολογίες στη διδακτική τους καθημερινότητα.

Ενότητες ανά ημέρα και χρονική ζώνη:

• Σάββατο 16/3 – 10:00-14:30: Κεντρικές Παρουσιάσεις
• Κυριακή 17/3 – 10.00-14.00: «Προσχολική Αγωγή», «Δημοτικό», «Φιλολογικά», «Διαθεματικά Project», «Ειδική Αγωγή», «Εκπαιδευτικά Εργαλεία», «Τέχνη και Τεχνολογία», «STEM» και «Βιωματικά Εργαστήρια»

 

Διαβάστε περισσότερα...

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ : ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗ - ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 02-03-2019 (ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ONLINE)

ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗ - ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Από τον Αθανάσιο Φραγκούλη, Διδάκτορα Κλασικής Φιλολογίας, Επίτιμο Σχολικό Σύμβουλο, πρώην Διευθυντή του Πειραματικού Λυκείου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, συγγραφέα.

3η συνάντηση (θα δοθεί το υλικό των δύο προηγούμενων συναντήσεων):
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ

1. Ασκήσεις σχετικές με τη σημασία των λέξεων
2.Ασκήσεις σχετικές με την ένταξη λέξεων σε προτάσεις ή σε κατάλληλο γλωσσικό πλαίσιο
3.Ασκήσεις σχετικές με τον σχηματισμό ονοματικών ή ρηματικών συνόλων ή συνεκφορών
4.Ασκήσεις σχετικές με την ανεύρεση συνωνύμων
5.Ασκήσεις σχετικές με την κυριολεκτική και μεταφορική σημασία των λέξεων
6.Ασκήσεις σχετικές με τη σημασιολογική διαφορά συνωνύμων
7.Ασκήσεις σχετικές με την ανεύρεση αντωνύμων
8.Ασκήσεις σχετικές με τη συμπλήρωση κενών
9.Ασκήσεις σχετικές με την ανεύρεση ειδικών λέξεων
10. Ασκήσεις σχετικές με την κατασκευή σύνθετων λέξεων

Για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, μαθητές και φοιτητές.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί online μέσω του YouTube (live streaming-ζωντανή μετάδοση) το Σάββατο 2 Μαρτίου 2019 στις 12.00 π.μ. και θα διαρκέσει περίπου δυο ώρες. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διατυπώσουν ερωτήσεις-απορίες που θα απαντηθούν με το πέρας του σεμιναρίου. Το κόστος συμμετοχής είναι δεκαπέντε (15) ευρώ. Για όσους το παρακολουθήσουν γίνεται επιβεβαίωση της δήλωσης συμμετοχής μετά την αποπληρωμή του κόστους εδώ: https://www.lexigram.gr/seminaria.htm Δηλώστε συμμετοχή εδώ: http://www.lexigram.gr/live/seminars_registration.php

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Δίδονται:
α) Βεβαιώσεις παρακολούθησης.
β) Το υλικό του σεμιναρίου.

Lexigram, https://www.lexigram.gr
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 210 6458183

Διαβάστε περισσότερα...

Διδακτική Μεθοδολογία Ανάλυσης Ιστορικών Πηγών με τη Μέθοδο της Παράθεσης και της Σύνθεσης 17/3/19

Περιγραφή

Το μάθημα της Ιστορίας, ειδικά στην τελευταία τάξη του Λυκείου, απασχολεί το σύνολο των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερα απαιτητική είναι η ανάλυση των ιστορικών πηγών και η μεθοδολογία που ακολουθείται. Αν και από μεγάλη μερίδα των εκπαιδευτικών και των μαθητών θεωρείται «βατό» μάθημα παρουσιάζονται έντονες βαθμολογικές αποκλίσεις, που συχνά προβληματίζουν. Οι αποκλίσεις αυτές οφείλονται, συνήθως, στον τρόπο επεξεργασίας - ανάλυσης των ιστορικών πηγών (παραθεμάτων), που καθορίζουν τον τελικό βαθμό.

Αντικείμενο της συγκεκριμένης ημερίδας είναι η παρουσίαση μεθοδολογίας προσέγγισης των ιστορικών πηγών, μέσω της σύνθεσης και της παράθεσης. Οι ενδιαφερόμενοι θα έρθουν σε επαφή και με τους δύο τρόπους προσέγγισης μιας ιστορικής πηγής και στο τέλος θα είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις μεθοδολογίες στους μαθητές τους. Επειδή κρίνεται σημαντικό οι μαθητές να εξασκούνται από νωρίς στη σωστή ανάλυση πηγών, θα δοθεί έμφαση και στη μεθοδολογία διδασκαλίας και ανάλυσης πηγών στο Γυμνάσιο.

 

Σε ποιους απευθύνεται

Η συγκεκριμένη ημερίδα απευθύνεται σε:

· Εκπαιδευτικούς

· Προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές

· Καθηγητές ξένων γλωσσών που διδάσκουν το μάθημα της ιστορίας

 

Διδακτικές ενότητες

Τα είδη των ιστορικών πηγών.Βήματα προς ερμηνεία και αξιολόγηση των πηγών.

· Μεθοδολογία ανάλυσης ιστορικών πηγών :

1. Διδασκαλία ανάλυσης γραπτών πηγών .

2. Διδασκαλία με τη χρήση εικαστικού υλικού.

3. Διδασκαλία με τη χρήση στατιστικού πίνακα .

Εφαρμογή της θεωρίας σε όλα τα είδη των ιστορικών πηγών.Τεχνικές δημιουργίας ασκήσεων και συνοπτικά κριτήρια αξιολόγησης επεξεργασίας παραθέματος.

· Ενδεικτικές απαντήσεις και αξιολόγηση.

· Τρόποι αξιολόγησης - βαθμολόγηση.

· Αξιοποίηση εναλλακτικών διδακτικών μεθόδων.

· Αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων στη διδακτική πράξη και βιβλιογραφική ενημέρωση.

 

Διδακτική Μεθοδολογία Ανάλυσης Ιστορικών Πηγών με τη Μέθοδο της Παράθεσης και της Σύνθεσης στο Γυμνάσιο και το Λύκειο

 

· Χώρος διεξαγωγής: Αίθουσα Σεμιναρίων Εκπαιδευτικής Ένωσης - Υπατίας 6, Σύνταγμα, 10 556

· Ημερομηνία διεξαγωγής: Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

· Ώρα: 11:00 - 16:00

· Τιμή συμμετοχής: 25 €, για φοιτητές και ανέργους: 20 €.

Σέβη Δριμαροπούλου, Φιλόλογος, συγγραφέας, διαχειρίστρια εκπαιδευτικής ιστοσελίδας filologikigonia.gr

 

Σύντομο Βιογραφικό σημείωμα

Η Σέβη Δριμαροπούλου γεννήθηκε στην Κάρυστο και ζει μόνιμα στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Το 2013 ολοκλήρωσε με επιτυχία το επιμορφωτικό πρόγραμμα ''Η φιλοσοφία του νου'' στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Το 2014 συνέχισε τις σπουδές της στο τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διδακτικής, μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας (αξιολόγηση νοητικών δομών, βασισμένη στη θεωρία νοητικής εξέλιξης J.Piaget). Από το 2013 εργάζεται ως φιλόλογος στον ιδιωτικό τομέα σε μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου. Παράλληλα, ασχολείται με την προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα, Πειραματικά και Ιδιωτικά σχολεία. Το 2013 δημιούργησε την εκπαιδευτική ιστοσελίδα filologikigonia.gr , με χρήσιμο φιλολογικό και εκπαιδευτικό υλικό και το 2018 το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο goniashop.gr με υλικό διαφοροποιημένης διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

Για πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνήστε:

☎ Τηλ.: 210 3235200

https://www.edu-enosi.gr/contact

Διαβάστε περισσότερα...

Πανελλήνιες: Αυξάνουν την ύλη σε 4 μαθήματα

Το υπουργείο Παιδείας, ανακοινώνει την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλήνιες του 2020, , η οποία θα είναι αυξημένη για τα τέσσερα μαθήματα, ενώ παράλληλα θα ανακοινωθεί και η ύλη για το μάθημα της Κοινωνιολογίας, για το οποίο σημειώνεται πως δεν υπάρχει καν βιβλίο.

 

Σήμερα ή το πολύ μέχρι τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας οι μαθητές θα μάθουν την εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν την επόμενη χρονιά. Η ύλη θα είναι αυξημένη σε Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Παράλληλα θα αυξηθούν και οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών.

 Δεν αναμένεται αύξηση της ύλης στα θεωρητικά μαθήματα και τις ανθρωπιστικές επιστήμες, ενώ η διδασκαλία των τεσσάρων μαθημάτων που εξετάζονται ανά επιστημονικό πεδίο θα είναι εξάωρη ανά εβδομάδα.
 

Σε ό,τι αφορά στο μάθημα της Κοινωνιολογίας, για την οποία δεν υπάρχει βιβλίο, η διδακτέα ύλη αναμένεται να αποτελείται από συρραφή κεφαλαίων των βιβλίων που υπήρχαν μέχρι φέτος στη Β’ και τη Γ’ Λυκείου.



Πηγή: Ανατροπή στις Πανελλήνιες: Αυξάνουν την ύλη σε 4 μαθήματα | iefimerida.gr 

Διαβάστε περισσότερα...

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Α’ ΤΟΜΟΣ : “ΠΛΑΤΩΝ”

Παρουσιάση Βιβλίου : 
 
Μετά από 12 έτη έρευνας και μελέτης επί του φιλοσοφικού λόγου της Γ' Λυκείου εξεδόθη και παρουσιάζεται πλέον ο Α' ΤΟΜΟΣ (ΠΛΑΤΩΝ : ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ + ΠΟΛΙΤΕΙΑ) του εκλεκτού συναδέλφου Νάτση Δημήτρη 
[εντός των επομένων δέκα ημερών εκδίδεται και ο Β' ΤΟΜΟΣ (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ : ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΑ].. 
 
 Το βιβλίο αυτό περιγράφει και αναλύει κάθε δεδομένο των εξεταστέων ενοτήτων σε μεγάλο βάθος και προέκταση με όποια πιθανή σκέψη ή ζητούμενο μπορεί να προκύψει. Εγκλιματίζεται πλήρως στα δεδομένα της νέας δομής των πανελληνίων εξετάσεων, έχοντας πλήθος παράλληλων κειμένων, πλήθος ερωτήσεων εισαγωγής κλειστού τύπου, πλήθος λεξιλογικών διαφόρων μορφών, και καλύπτει τον αρχάριο αλλά και τον μελετητή. 
 
Πρόκειται για ένα εγχειρίδιο-βοήθημα το οποίο βοηθά οποιονδήποτε και τον καθοδηγεί σε πλήρη κατανόηση των κεφαλαίων της ύλης. Σίγουρα χρήσιμο για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Ένα βιβλίο το οποίο έξαφνα σου θέτει ζητούμενα σε συνάρτηση με παράλληλα κείμενα αρχαία και νέα, ενώ σου δίνει και τα δεδομένα για επεξεργασία, σίγουρα χρησιμεύει σε οποιονδήποτε. 
 
Συγχαρητήρια στον Νάτση Δημήτρη και στις εκδόσεις Γρηγόρης για την εξαίρετη δουλειά.
 
 
Διαβάστε περισσότερα...

Σχολικές ποδιές : Το τέλος μιας εποχής

Στις 6 Φεβρουαρίου του 1982 ο υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, Λευτέρης Βερυβάκης αποφάσισε την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης της σχολικής ποδιάς. Οι μαθητές υποδέχτηκαν τα νέα με χαρά, καθώς οι περισσότεροι υποστήριζαν ότι η σχολική ενδυμασία τους καταπίεζε.

Ιδιαίτερα τα κορίτσια απαλλάχτηκαν από τη μπλε ποδιά με τον άσπρο γιακά και τα άσπρα καλτσάκια που τις περιόριζε. Τα αγόρια έπρεπε και αυτά να φορούν ποδιές, αλλά οι εκπαιδευτικοί ήταν απόλυτα χαλαροί μαζί τους και πρακτικά, το μέτρο ίσχυε μόνο για τις κοπέλες. Τα κορίτσια, με την κατάργηση της ποδιάς, βρήκαν ευκαιρία να φορέσουν λίγο πιο κοντές φούστες και το μέχρι τότε απαγορευμένο καλσόν. Οι αντιδράσεις για την κατάργηση της ποδιάς.

Οι πιο προοδευτικοί συμφώνησαν με το μέτρο του υπουργού, γιατί πίστευαν πως η ομοιομορφία στο ντύσιμο των μαθητών εμπόδισε την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και έκανε τα σχολεία να μοιάζουν με στρατόπεδα. Αντίθετα, οι πιο παραδοσιακοί υποστήριξαν ότι με την κατάργηση της σχολικής ποδιάς θα χανόταν η ταυτότητα των μαθητών και θα επικρατούσε ασυδοσία στην εξωτερική εμφάνιση, ειδικά των κοριτσιών. Τον πρώτο καιρό δεν έβγαλαν όλοι οι μαθητές την ποδιά και συνέχισαν να τη φορούν. Ίσως και από συνήθεια… Έτσι, σε πολλές φωτογραφίες του 1982-3 το ντύσιμο των μαθητών είναι «ανάμεικτο».  

podies times
Πηγή: http://www.mixanitouxronou.gr/scholikes-podies-i-machi-ton-timon-ke-ton-schedion-mechri-tin-katargisi-tis-to-1982/

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Σεμινάριο

                                                                                                                                                                      

                                              

Ακολουθήστε μας

Log in