ΔΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΑΣ - ΠΑΚΕΤΟ ΑΠΟ 14 ευρώ 

Ε-SHOP ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 

 

 

 

 ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΑΡΑΦΗ 7, ΑΙΓΑΛΕΩ - ΤΗΛ. 2105982042

 

 

Νέα & Ειδήσεις

ΔΕΠ-Υ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Η ΔΕΠ-Υ δεν είναι αρρώστια, αντιθέτως το παιδί είναι πανέξυπνο, έχοντας διαφορετικές ανάγκες καθώς μεγαλώνει. Η ΔΕΠ-Υ επηρεάζει τη νευροβιολογία εγκεφάλου από τη στιγμή της γέννησης του και συνήθως σ' όλην του τη ζωή. Αυτό που έχει ανάγκη ένα παιδί με ΔΕΠ- Υ είναι περισσότερη αγάπη, φροντίδα, ενασχόληση, δημιουργία. Πρόκειται για διαταραχή ελλειμματικής προσοχής ή/και υπερκινητικότητα.

Σ' αυτό το άρθρο θα εξετάσουμε έναν τρόπο, μέσω του παιχνιδιού, ώστε να αντιμετωπίσουμε τη διάσπαση προσοχής και την παρορμητικότητα.  

Είναι πολύ σημαντικό να επιβραβεύουμε το παιδί για όσα καταφέρνει. Το παιχνίδι βοηθά στη στοχευμένη παρέμβαση, την οργάνωση, τη συνεργασία, τη συναισθηματική ωριμότητα του παιδιού και την κοινωνικοποίηση του αλλά κυρίως μας φέρνει πιο κοντά. 

 

ΤΕΧΝΙΚΗ:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ-ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ

ΤΡΟΠΟΣ

Μέρα 1η 

Εμείς μαζί με το παιδί ξαναθυμόμαστε σκηνές κάποιας δραστηριότητας, αναφέροντας πρόσωπα, στιγμές(χαρούμενες ή τρομακτικές), αντικείμενα, χώρο. 

Μέρα 2η

Αφήνουμε το παιδί να περιγράψει μια στιγμή της ημέρας του (π.χ. το πρωί στο σχολείο) ή της προηγούμενης ημέρας.

Μέρα 3η + 4η +5η

Ζητάμε ανά ημέρα να μας περιγράψει το παίδι κάτι χαρούμενο, κάτι δυσάρεστο και κάτι ενθουσιώδες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το παιδί εκπαιδεύεται στην παράλληλη μνήμη πολλών γεγονότων με την προϋπόθεση ότι θα ξέρουμε τα γεγονότα που μας αφηγείται ώστε να μπορούμε να ελέγξουμε την εγκυρότητα των λεγομένων του.

 

Το παιχνίδι απευθύνεται σε παιδιά 4 ετών και άνω. 

 

Εάν σε ενδιαφέρει να βρεις κι άλλες τεχνικές - παιχνίδια δες αυτό το βιβλίο 

ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Σέβη Δριμαροπούλου 

Φιλόλογος

Διαβάστε περισσότερα...

10η Διημερίδα "Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη"

Αναλυτικό Πρόγραμμα  Ομιλητές Σαββάτου  Keynote Speakers

Aφίσα    Χάρτης πρόσβασης στο σχολείο  

ΦΟΡΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Στις 16 και 17 Μαρτίου, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου διοργανώνουν, τη 10η κατά σειρά διημερίδα με τίτλο «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη». Η διημερίδα πραγματοποιείται στις κτιριακές εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων, Ελευθερίου Βενιζέλου 112-114 στο Περιστέρι, και αντικείμενό της αποτελεί η εισαγωγή, χρήση και αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Φέτος, η 10η επέτειος της διημερίδας, η οποία για μία ακόμη χρονιά διοργανώνεται ως Microsoft Showcase School Event, συνδυάζεται χρονικά με την 70η επέτειο από την ίδρυση του Σχολείου μας.Στην μακρά αυτή πορεία, τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου αναγνωρίζονται πάντοτε ως ένα πολύ καινοτόμο και πρωτοποριακό ίδρυμα και χαρακτηρίζονται από τη εκτεταμένη χρήση υπερσύγχρονων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, όλα αυτά τα χρόνια, το σχολείο υιοθετεί μια ανοιχτή στάση, μια προθυμία να μοιράζεται με την εκπαιδευτική κοινότητα και με όλους τους τοπικούς εκπαιδευτικούς παράγοντες την πρόοδο που σημειώνει σε όλους τους τομείς των εκπαιδευτικών υπηρεσιών που παρέχει, επηρεάζοντας κατά αυτόν τον τρόπο θετικά την τοπική κοινωνία στην οποία απευθύνεται.

Ειδικότερα στη φετινή διοργάνωση, σχεδιάζουμε 2 σημαντικές αλλαγές σε ό,τι αφορά τη διαμόρφωση του επιστημονικού προγράμματος:

• Τη διεξαγωγή περισσότερων κεντρικών ομιλιών με την παρουσία keynote speakers από την Ελλάδα και το εξωτερικό για μία σειρά θεμάτων που σχετίζονται με την αξιοποίηση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.
• Τη διεξαγωγή τριπλάσιου αριθμού Ηands-on Workshops, στη βάση του μοντέλου 1:1 devices.

Που απευθύνεται: Η διημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης & Κολεγίων καθώς και σε όλους όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με το χώρο της εκπαίδευσης.

Στόχοι διημερίδας:

• Να δοθεί βήμα σε αξιόλογους εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές που προέρχονται είτε από το δημόσιο είτε από τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου να παρουσιάσουν μέρος της δουλειάς τους και να καταθέσουν τις προτάσεις τους με επιδιωκόμενο αποτέλεσμα τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.
• Να δοθεί η δυνατότητα στους επισκέπτες που θα παρακολουθήσουν τις εργασίες της διημερίδας να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που τους παρέχουν οι Τεχνολογίες Πληροφορικής & Επικοινωνιών, να ανταλλάξουν ιδέες και πρακτικές αξιοποίησης των σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων και να ενσωματώσουν δημιουργικά τις τεχνολογίες στη διδακτική τους καθημερινότητα.

Ενότητες ανά ημέρα και χρονική ζώνη:

• Σάββατο 16/3 – 10:00-14:30: Κεντρικές Παρουσιάσεις
• Κυριακή 17/3 – 10.00-14.00: «Προσχολική Αγωγή», «Δημοτικό», «Φιλολογικά», «Διαθεματικά Project», «Ειδική Αγωγή», «Εκπαιδευτικά Εργαλεία», «Τέχνη και Τεχνολογία», «STEM» και «Βιωματικά Εργαστήρια»

 

Διαβάστε περισσότερα...

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ : ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗ - ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 02-03-2019 (ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ONLINE)

ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗ - ΕΚΘΕΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Από τον Αθανάσιο Φραγκούλη, Διδάκτορα Κλασικής Φιλολογίας, Επίτιμο Σχολικό Σύμβουλο, πρώην Διευθυντή του Πειραματικού Λυκείου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, συγγραφέα.

3η συνάντηση (θα δοθεί το υλικό των δύο προηγούμενων συναντήσεων):
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΕΣ

1. Ασκήσεις σχετικές με τη σημασία των λέξεων
2.Ασκήσεις σχετικές με την ένταξη λέξεων σε προτάσεις ή σε κατάλληλο γλωσσικό πλαίσιο
3.Ασκήσεις σχετικές με τον σχηματισμό ονοματικών ή ρηματικών συνόλων ή συνεκφορών
4.Ασκήσεις σχετικές με την ανεύρεση συνωνύμων
5.Ασκήσεις σχετικές με την κυριολεκτική και μεταφορική σημασία των λέξεων
6.Ασκήσεις σχετικές με τη σημασιολογική διαφορά συνωνύμων
7.Ασκήσεις σχετικές με την ανεύρεση αντωνύμων
8.Ασκήσεις σχετικές με τη συμπλήρωση κενών
9.Ασκήσεις σχετικές με την ανεύρεση ειδικών λέξεων
10. Ασκήσεις σχετικές με την κατασκευή σύνθετων λέξεων

Για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, μαθητές και φοιτητές.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί online μέσω του YouTube (live streaming-ζωντανή μετάδοση) το Σάββατο 2 Μαρτίου 2019 στις 12.00 π.μ. και θα διαρκέσει περίπου δυο ώρες. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να διατυπώσουν ερωτήσεις-απορίες που θα απαντηθούν με το πέρας του σεμιναρίου. Το κόστος συμμετοχής είναι δεκαπέντε (15) ευρώ. Για όσους το παρακολουθήσουν γίνεται επιβεβαίωση της δήλωσης συμμετοχής μετά την αποπληρωμή του κόστους εδώ: https://www.lexigram.gr/seminaria.htm Δηλώστε συμμετοχή εδώ: http://www.lexigram.gr/live/seminars_registration.php

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Δίδονται:
α) Βεβαιώσεις παρακολούθησης.
β) Το υλικό του σεμιναρίου.

Lexigram, https://www.lexigram.gr
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 210 6458183

Διαβάστε περισσότερα...

Διδακτική Μεθοδολογία Ανάλυσης Ιστορικών Πηγών με τη Μέθοδο της Παράθεσης και της Σύνθεσης 17/3/19

Περιγραφή

Το μάθημα της Ιστορίας, ειδικά στην τελευταία τάξη του Λυκείου, απασχολεί το σύνολο των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερα απαιτητική είναι η ανάλυση των ιστορικών πηγών και η μεθοδολογία που ακολουθείται. Αν και από μεγάλη μερίδα των εκπαιδευτικών και των μαθητών θεωρείται «βατό» μάθημα παρουσιάζονται έντονες βαθμολογικές αποκλίσεις, που συχνά προβληματίζουν. Οι αποκλίσεις αυτές οφείλονται, συνήθως, στον τρόπο επεξεργασίας - ανάλυσης των ιστορικών πηγών (παραθεμάτων), που καθορίζουν τον τελικό βαθμό.

Αντικείμενο της συγκεκριμένης ημερίδας είναι η παρουσίαση μεθοδολογίας προσέγγισης των ιστορικών πηγών, μέσω της σύνθεσης και της παράθεσης. Οι ενδιαφερόμενοι θα έρθουν σε επαφή και με τους δύο τρόπους προσέγγισης μιας ιστορικής πηγής και στο τέλος θα είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις μεθοδολογίες στους μαθητές τους. Επειδή κρίνεται σημαντικό οι μαθητές να εξασκούνται από νωρίς στη σωστή ανάλυση πηγών, θα δοθεί έμφαση και στη μεθοδολογία διδασκαλίας και ανάλυσης πηγών στο Γυμνάσιο.

 

Σε ποιους απευθύνεται

Η συγκεκριμένη ημερίδα απευθύνεται σε:

· Εκπαιδευτικούς

· Προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές

· Καθηγητές ξένων γλωσσών που διδάσκουν το μάθημα της ιστορίας

 

Διδακτικές ενότητες

Τα είδη των ιστορικών πηγών.Βήματα προς ερμηνεία και αξιολόγηση των πηγών.

· Μεθοδολογία ανάλυσης ιστορικών πηγών :

1. Διδασκαλία ανάλυσης γραπτών πηγών .

2. Διδασκαλία με τη χρήση εικαστικού υλικού.

3. Διδασκαλία με τη χρήση στατιστικού πίνακα .

Εφαρμογή της θεωρίας σε όλα τα είδη των ιστορικών πηγών.Τεχνικές δημιουργίας ασκήσεων και συνοπτικά κριτήρια αξιολόγησης επεξεργασίας παραθέματος.

· Ενδεικτικές απαντήσεις και αξιολόγηση.

· Τρόποι αξιολόγησης - βαθμολόγηση.

· Αξιοποίηση εναλλακτικών διδακτικών μεθόδων.

· Αξιοποίηση διαδικτυακών εργαλείων στη διδακτική πράξη και βιβλιογραφική ενημέρωση.

 

Διδακτική Μεθοδολογία Ανάλυσης Ιστορικών Πηγών με τη Μέθοδο της Παράθεσης και της Σύνθεσης στο Γυμνάσιο και το Λύκειο

 

· Χώρος διεξαγωγής: Αίθουσα Σεμιναρίων Εκπαιδευτικής Ένωσης - Υπατίας 6, Σύνταγμα, 10 556

· Ημερομηνία διεξαγωγής: Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

· Ώρα: 11:00 - 16:00

· Τιμή συμμετοχής: 25 €, για φοιτητές και ανέργους: 20 €.

Σέβη Δριμαροπούλου, Φιλόλογος, συγγραφέας, διαχειρίστρια εκπαιδευτικής ιστοσελίδας filologikigonia.gr

 

Σύντομο Βιογραφικό σημείωμα

Η Σέβη Δριμαροπούλου γεννήθηκε στην Κάρυστο και ζει μόνιμα στην Αθήνα. Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Το 2013 ολοκλήρωσε με επιτυχία το επιμορφωτικό πρόγραμμα ''Η φιλοσοφία του νου'' στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου. Το 2014 συνέχισε τις σπουδές της στο τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διδακτικής, μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας (αξιολόγηση νοητικών δομών, βασισμένη στη θεωρία νοητικής εξέλιξης J.Piaget). Από το 2013 εργάζεται ως φιλόλογος στον ιδιωτικό τομέα σε μαθητές Γυμνασίου - Λυκείου. Παράλληλα, ασχολείται με την προετοιμασία των μαθητών για την εισαγωγή τους στα Πρότυπα, Πειραματικά και Ιδιωτικά σχολεία. Το 2013 δημιούργησε την εκπαιδευτική ιστοσελίδα filologikigonia.gr , με χρήσιμο φιλολογικό και εκπαιδευτικό υλικό και το 2018 το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο goniashop.gr με υλικό διαφοροποιημένης διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

Για πληροφορίες και εγγραφές επικοινωνήστε:

☎ Τηλ.: 210 3235200

https://www.edu-enosi.gr/contact

Διαβάστε περισσότερα...

Πανελλήνιες: Αυξάνουν την ύλη σε 4 μαθήματα

Το υπουργείο Παιδείας, ανακοινώνει την εξεταστέα ύλη για τις Πανελλήνιες του 2020, , η οποία θα είναι αυξημένη για τα τέσσερα μαθήματα, ενώ παράλληλα θα ανακοινωθεί και η ύλη για το μάθημα της Κοινωνιολογίας, για το οποίο σημειώνεται πως δεν υπάρχει καν βιβλίο.

 

Σήμερα ή το πολύ μέχρι τις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας οι μαθητές θα μάθουν την εξεταστέα ύλη για τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστούν την επόμενη χρονιά. Η ύλη θα είναι αυξημένη σε Μαθηματικά, Φυσική, Βιολογία και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Παράλληλα θα αυξηθούν και οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων αυτών.

 Δεν αναμένεται αύξηση της ύλης στα θεωρητικά μαθήματα και τις ανθρωπιστικές επιστήμες, ενώ η διδασκαλία των τεσσάρων μαθημάτων που εξετάζονται ανά επιστημονικό πεδίο θα είναι εξάωρη ανά εβδομάδα.
 

Σε ό,τι αφορά στο μάθημα της Κοινωνιολογίας, για την οποία δεν υπάρχει βιβλίο, η διδακτέα ύλη αναμένεται να αποτελείται από συρραφή κεφαλαίων των βιβλίων που υπήρχαν μέχρι φέτος στη Β’ και τη Γ’ Λυκείου.



Πηγή: Ανατροπή στις Πανελλήνιες: Αυξάνουν την ύλη σε 4 μαθήματα | iefimerida.gr 

Διαβάστε περισσότερα...

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Α’ ΤΟΜΟΣ : “ΠΛΑΤΩΝ”

Παρουσιάση Βιβλίου : 
 
Μετά από 12 έτη έρευνας και μελέτης επί του φιλοσοφικού λόγου της Γ' Λυκείου εξεδόθη και παρουσιάζεται πλέον ο Α' ΤΟΜΟΣ (ΠΛΑΤΩΝ : ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ + ΠΟΛΙΤΕΙΑ) του εκλεκτού συναδέλφου Νάτση Δημήτρη 
[εντός των επομένων δέκα ημερών εκδίδεται και ο Β' ΤΟΜΟΣ (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ : ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ + ΠΟΛΙΤΙΚΑ].. 
 
 Το βιβλίο αυτό περιγράφει και αναλύει κάθε δεδομένο των εξεταστέων ενοτήτων σε μεγάλο βάθος και προέκταση με όποια πιθανή σκέψη ή ζητούμενο μπορεί να προκύψει. Εγκλιματίζεται πλήρως στα δεδομένα της νέας δομής των πανελληνίων εξετάσεων, έχοντας πλήθος παράλληλων κειμένων, πλήθος ερωτήσεων εισαγωγής κλειστού τύπου, πλήθος λεξιλογικών διαφόρων μορφών, και καλύπτει τον αρχάριο αλλά και τον μελετητή. 
 
Πρόκειται για ένα εγχειρίδιο-βοήθημα το οποίο βοηθά οποιονδήποτε και τον καθοδηγεί σε πλήρη κατανόηση των κεφαλαίων της ύλης. Σίγουρα χρήσιμο για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Ένα βιβλίο το οποίο έξαφνα σου θέτει ζητούμενα σε συνάρτηση με παράλληλα κείμενα αρχαία και νέα, ενώ σου δίνει και τα δεδομένα για επεξεργασία, σίγουρα χρησιμεύει σε οποιονδήποτε. 
 
Συγχαρητήρια στον Νάτση Δημήτρη και στις εκδόσεις Γρηγόρης για την εξαίρετη δουλειά.
 
 
Διαβάστε περισσότερα...

Σχολικές ποδιές : Το τέλος μιας εποχής

Στις 6 Φεβρουαρίου του 1982 ο υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, Λευτέρης Βερυβάκης αποφάσισε την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης της σχολικής ποδιάς. Οι μαθητές υποδέχτηκαν τα νέα με χαρά, καθώς οι περισσότεροι υποστήριζαν ότι η σχολική ενδυμασία τους καταπίεζε.

Ιδιαίτερα τα κορίτσια απαλλάχτηκαν από τη μπλε ποδιά με τον άσπρο γιακά και τα άσπρα καλτσάκια που τις περιόριζε. Τα αγόρια έπρεπε και αυτά να φορούν ποδιές, αλλά οι εκπαιδευτικοί ήταν απόλυτα χαλαροί μαζί τους και πρακτικά, το μέτρο ίσχυε μόνο για τις κοπέλες. Τα κορίτσια, με την κατάργηση της ποδιάς, βρήκαν ευκαιρία να φορέσουν λίγο πιο κοντές φούστες και το μέχρι τότε απαγορευμένο καλσόν. Οι αντιδράσεις για την κατάργηση της ποδιάς.

Οι πιο προοδευτικοί συμφώνησαν με το μέτρο του υπουργού, γιατί πίστευαν πως η ομοιομορφία στο ντύσιμο των μαθητών εμπόδισε την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και έκανε τα σχολεία να μοιάζουν με στρατόπεδα. Αντίθετα, οι πιο παραδοσιακοί υποστήριξαν ότι με την κατάργηση της σχολικής ποδιάς θα χανόταν η ταυτότητα των μαθητών και θα επικρατούσε ασυδοσία στην εξωτερική εμφάνιση, ειδικά των κοριτσιών. Τον πρώτο καιρό δεν έβγαλαν όλοι οι μαθητές την ποδιά και συνέχισαν να τη φορούν. Ίσως και από συνήθεια… Έτσι, σε πολλές φωτογραφίες του 1982-3 το ντύσιμο των μαθητών είναι «ανάμεικτο».  

podies times
Πηγή: http://www.mixanitouxronou.gr/scholikes-podies-i-machi-ton-timon-ke-ton-schedion-mechri-tin-katargisi-tis-to-1982/

Διαβάστε περισσότερα...

ΣΑΒΒΑΤΟ 26-01-2019 (ΑΘΗΝΑ)ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΔΙΔΑΚΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β’ + Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ) ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΟΥ LEXIGRAM

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 26-01-2019 (ΑΘΗΝΑ)

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΑΔΙΔΑΚΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β’ + Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΕΡΩΤΗΣΗ) ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΟΥ LEXIGRAM.

Από τον καθηγητή Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, συγγραφέα σχολικών βοηθημάτων, Νάτση Δημήτρη.

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ :

-ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗ LEXIGRAM.
-ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗ LEXIGRAM.
-ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΣΤΗ LEXIGRAM.

Περισσότερες πληροφορίες:

http://diamesos.edu.gr/wp-content/uploads/2018/10/%CE%94%CE%95%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91-%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%91%CE%A3-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3-%CE%94%CE%99%CE%91%CE%A6%CE%97%CE%9C%CE%99%CE%A3%CE%97.pdf
Για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, μαθητές και φοιτητές.

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στην σε αίθουσα της Ελληνοεκδοτικής Ιπποκράτους 82, Αθήνα το Σάββατο 26 Ιανουραίου και ώρα 12:00 πμ και θα κρατήσει δύο ώρες. Το κόστος συμμετοχής είναι είκοσι (20) ευρώ. Για ανέργους, φοιτητές και παιδιά πολύτεκνων οικογενειών είναι δεκαπέντε (15) ευρώ. Η πληρωμή γίνεται στην είσοδο. Δηλώστε συμμετοχή εδώ: http://www.lexigram.gr/live/seminars_registration.php

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Δίδονται:
α) Βεβαιώσεις παρακολούθησης.
β) Το υλικό του σεμιναρίου.

Lexigram, http://www.lexigram.gr
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
τηλ.: 210 6458183  
-- 
Ευχαριστώ πολύ, 
Νάτσης Δημήτρης

 

 
 
Διαβάστε περισσότερα...

«ΔιαβάΖΩ» : Χάρισε δύναμη - Χάρισε βιβλία για τους ασθενείς των αντικαρκινικών νοσοκομείων Κύριο

Με την πρωτοβουλία της Άτυπης Εθελοντικής Οργάνωσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης WinCancer, την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου πηγαίνουμε το αγαπημένο μας βιβλίο, μαζί με μία υπογεγραμμένη ευχή, από τις 9 το πρωί έως και τις 6 το απόγευμα στον σταθμό του μετρό στον Κεραμεικό, ως ένα δώρο στους ασθενείς των αντικαρκινικών νοσοκομείων της χώρας.

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η δράση «ΔιαβάΖΩ» ΜΑΣ καλεί να ξεπεράσουμε τα 5.000 βιβλία που συγκεντρώθηκαν πέρυσι και έδωσαν δύναμη στους ασθενείς. Ταυτόχρονα, στελεχώθηκαν με βιβλία οι βιβλιοθήκες του Γ.Ο.Ν.Α. «Άγιος Σάββας», του Γ.Ο.Ν.Π. «Μεταξά», του Γ.Ο.Ν.Κ. «Άγιοι Ανάργυροι» και του «Θεαγενείου» και δημιουργήθηκαν 4 δανειστικές βιβλιοθήκες σε νοσοκομεία και πολιτιστικά κέντρα της χώρας.

Σίγουρα φέτος μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτόν τον αριθμό και να μοιράσουμε αγάπη και συντροφιά σε όλους τους συνανθρώπους μας που θα νοσηλεύονται τις ημέρες των εορτών . 

Μπορείς να μας χαρίσεις ένα βιβλίο σου ;

Δες στην βιβλιοθήκη σου .. σε περιμένουμε στον Κεραμικό !

ΧΧΧΧΧ

Διαβάστε περισσότερα...

Συγκέντρωση & Κλασική μουσική

Οι έρευνες για τα αποτελέσματα της μουσικής στη μάθηση  βρίσκονται σε εξέλιξη τις τελευταίες δεκαετίες. Όταν η έρευνα για τα αποτελέσματα του Μότσαρτ – τη θεωρία δηλαδή ότι ακούγοντας τη μουσική του Μότσαρτ μπορεί να βελτιώσει έστω και παροδικά την ικανότητα μάθησης και ίσως και το IQ – έγινε γνωστή στα τέλη της δεκαετίας του 1950, όλοι οι γονείς στην Αμερική άρχισαν να προσπαθούν να βάζουν στα παιδιά τους να ακούν Μότσαρτ και γενικότερα περισσότερη κλασσική μουσική.  Η θεωρία έγινε τόσο δημοφιλής που ο Κυβερνήτης στη Τζώρτζια των ΗΠΑ πρότεινε ένα κρατικό ποσό με το οποίο κάθε νεογέννητο θα έπαιρνε το δικό του cd κλασικής μουσικής. 

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS

Ακολουθήστε μας

Log in

Ε! Πριν φύγεις...

Κάνε εγγραφή στο Newsletter της Φιλολογικής γωνιάς για να λαμβάνεις πρώτος νέα, κρυφό υλικό, ενημερώσεις και πολλά άλλα!